Re: [DOK] Sort baggrund i acroread

Hanne Munkholm <sslug@sslug> skrev:

> Er det sådan at vi må se hvad du satte ind i sty filen?

Naturligvis. Jeg har klippet det meste irrelevante fra, jeg skal dog
gerne sende hele filen, hvis det kan give mere nyttig information.

Størrelsen på de to firkanter har jeg sjusset mig lidt frem
til. Umiddelbart er det vigtigste blot at de går til kanten af alle
fire sider. Så vidt jeg har kunnet se, så går de dog en anelse ud
over.

 [...]

\newrgbcolor{bgcolortmp}{0 0 0}
\newrgbcolor{bgcolor}{1 1 1}

  [...]

\newcommand{\TPFrame}[1]{%
\psframe[linestyle=none,fillstyle=solid,fillcolor=bgcolortmp](-1.2,-1.3)(11.8,8.7)
\psframe[linestyle=none,fillstyle=solid,fillcolor=bgcolor](-1.2,-1.3)(11.8,8.7)
\ifinColor
  [...]
\else
  [...]