Re: [DOK] newenvironment og verbartim

Andrass Ziska Davidsen <sslug@sslug> writes:

> Rasmus Meldgaard wrote:
> > Hej
> > Jeg prøver at bruge verbatim i et nyt environment sådanne:
> > \newenvironment{code}{\begin{verbatim}}{\end{verbatim}}
> > men efter den første
> > \begin{code}
> > \end{code}
> > er alt i verbatim, er her nogen som ved hvad jeg gør galt og som kan
> > hjpe mig med en løsning
>
> 1. brug pakken 'verbatim'
> 2. brug \verbatim og \endverbatim i stedet (det står i pakkens
> dokumentation)

ok... tak

Rasmus Meldgaard

--
"Quite frankly, I don't _want_ people using Linux for ideological reasons.
I think ideology sucks. This world would be a much better place if people

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:57 CEST [an error occurred while processing this directive]