shortcuts i auctex

Hejsa

Jeg har installeret auc-tex, men det irriterer mig at jeg ikke længere
har tilgang til shortcuts ala C-c C-f for at tex'e en fil. Desuden
spørger den om hvilken kommando jeg vil vieve med, foreslår xdvi, som er
ok, så jeg skal trykke <retur>. Hvordan ændrer jeg det så jeg ikke
bliver spurgt hver gang?

--
peace, love & harmony
Atte