Fancyheaders

Hej jeg bruger fancyheaders for første gang (i documentclass seminar),
og jeg vil kun have en footer. Men den laver en headerlinie. Jeg tror
jeg definerer bredden af den med \headrulewidth , men den går ikke væk
fordi jeg udkommenterer linien.

Jeg har kopieret (og små-modificeret" et eksempel jeg fandt på web:

% Headers and footers personalization using the `fancyhdr' package
\fancyhf{} % Clear all fields
%\renewcommand{\headrulewidth}{0.2mm}
\renewcommand{\footrulewidth}{0.2mm}
%\fancyhead[C]{\Large\textbf{\theslidesection{} -- \theslideheading}}
\fancyfoot[L]{\tiny\thedate}
%\fancyhead[L]{\includegraphics[scale=0.1]{logo}}
\fancyfoot[C]{\includegraphics[scale=0.1]{logo}\small The IT University
of Copenhagen}
\fancyfoot[R]{\tiny Page \theslide}

% To avoid that the headers be too close of the top of the page
%\renewcommand{\slidetopmargin}{2cm}

% To center horizontally the headers and footers (see seminar.bug)
\renewcommand{\headwidth}{\textwidth}

Er der en kommando til at fjerne header linien? Eller har jeg selv
defineret at den skal være der i ovenstående?

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

BOFH excuse of the day: TCP/IP UDP alarm threshold is set too low.