Font størrelse i url

Hej sslug-dok

Jeg har URL'er i mit dokument skrevet som
\url{http://www.cvshome.org/docs/manual/}

De bliver fint skrevet i en "tt" font af en slags, men jeg vil gerne
sætte størrelsen ned. Måske kunne jeg omgive hver af dem en med
\small{}, men kan jeg ikke fortælle \url at den skal bruge en mindre
font?

Jeg kan sætte fonten til small med:
\def\UrlFont{\small}
men så er den ikke "tt" mere :-(

Jeg har eksperimenteret med

\def\UrlFont{\tt{\small}}

eller

\def\UrlFont{\small}
\def\UrlFont{\tt}

eller

\UrlFont{\tiny}
\urlstyle{tt}

uden held. Nogen der ved hvordan det skal gøres?

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

BOFH excuse of the day: The mainframe needs to rest.  It's getting old,
you know.