Re: [DOK] LaTeX -> PDF

In article <sslug@sslug>, Jacob
Sparre Andersen wrote:

>  Jeg var vist lidt for hurtig til at rose den konstruktion.
>
>   * Hvis jeg bruger `latex` og `dvipdf` kommer "é" til at se
>     forkert ud.
>
>   * Hvis jeg bruger `pdflatex` ser "é" rigtigt nok ud, men
>     det kniber med at få illustrationerne med.

http://LinuxLab.dk/tipsntricks/latexpdf

Jeg har beskrevet den løsning med "times", som du har prøvet, men min
kollega Lars har en anden løsning. Begge er beskrevet på angivne URL, se
om det er noget.

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

BOFH excuse of the day: Power company testing new voltage spike
(creation) equipment