Re: [DOK] LaTeX -> PDF

Jacob Sparre Andersen skrev:

> Hvis man indsætter:
>
>    \usepackage{times}
>
> i dokumenthovedet får man noget der ser fornuftigt ud
> både som Postscript og som PDF.  Hvorfor ved jeg ikke.

Jeg var vist lidt for hurtig til at rose den konstruktion.

 * Hvis jeg bruger `latex` og `dvipdf` kommer "é" til at se
   forkert ud.

 * Hvis jeg bruger `pdflatex` ser "é" rigtigt nok ud, men
   det kniber med at få illustrationerne med.

Jacob
--
LDraw.org Parts Tracker FAQ:
               http://www.ldraw.org/library/tracker/ref/faq/