Re: [DOK] LaTeX -> PDF

Jacob Sparre Andersen skrev:

> Jeg står netop nu med problemet med at både `pdflatex` og
> `dvipdf` bruger bitmapskriftsnit i stedet for "type
> 1"-skriftsnit.
>
> Hvor finder jeg de relevante "type 1"-skriftsnit?

Mens jeg ventede på råd om hvor man finder
"type 1"-skriftsnit ledte jeg lidt videre i postarkivet.

Hvis man indsætter:

   \usepackage{times}

i dokumenthovedet får man noget der ser fornuftigt ud både
som Postscript og som PDF.  Hvorfor ved jeg ikke.

Jacob
--
Divus Madsen: "Hvordan vil du få folk te å tro på din
               sandhed, når du sæller ud a den?!!?"