indsæt tex billede i tex diókument

Hej

Jeg har et billede som er genereret vha. gnuplot, hvor output er sat til tex. Dette tex billede vil jeg gerne have indsat i mit tex dokument. Jeg bruger følgende(billedet hedder: plot.tex):

\begin{figure}
  \begin{center}
    \bogosityincarnate{plot}
  \end{center}
\end{figure}

Det er kommandoen \bogosityincarnate der fejler. Jeg har ikke kunne finde yderligere info om denne funktion, så jeg ved slet ikke om det er et gyldigt navn. Det var et eks. jeg fandt.

Mvh. Thomas Rasmussen