Re: [DOK] Genbruge en ligning i LaTeX.

Ole Tranberg <sslug@sslug> writes:

> Desværre. Når man først kigger, så er det korrekt at tråden ser
> relevant ud. Men i virkeligheden søges der blot efter en metode til at
> give flere ligninger det samme nummer (Hvilket iøvrigt er let, det kan
> klares med \tag{\ref{liginig1}}, hvis man i den oprindelige ligning
> havde skrevet \label{ligning1} ).

Det er rigtigt at Julie var tilfreds med at få det at vide, men vi var
nogle der diskuterede om man kunne få gentaget hele ligningen.

Konklusionen var nogenlunde, at man nok godt kunne kode det, men
grænsefladen ville ikke blive særlig køn.

> Skidt, det ser efterhånden ud til, at jeg blot må holde mig til den
> manuelle metode.

Jeg er temmelig sikker på at det er den nemmeste løsning.

.Henrik

--
Når man kører Linux er dette også en mulighed:
   Modeline  "912x684"    64.00 912 966 1104 1232 684 699 706 734