Re: [DOK] Genbruge en ligning i LaTeX.

Jacob Bunk Nielsen <sslug@sslug> skrev:

> Måske du kan hente noget inspiration i denne tråd fra
> <http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=pan.2002.05.20.22.24.48.991210.2828%40linuxmail.org&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3DLaTeX%2Bligning%2Bgroup:dk.edb.tekst%26hl%3Den%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26as_drrb%3Db%26as_mind%3D12%26as_minm%3D5%26as_miny%3D2000%26as_maxd%3D4%26as_maxm%3D10%26as_maxy%3D2002%26selm%3Dpan.2002.05.20.22.24.48.991210.2828%2540linuxmail.org%26rnum%3D1>.
>
> Om ikke andet kan du da i hvert fald se at du ikke er ene med
> problemet.

Desværre. Når man først kigger, så er det korrekt at tråden ser
relevant ud. Men i virkeligheden søges der blot efter en metode til at
give flere ligninger det samme nummer (Hvilket iøvrigt er let, det kan
klares med \tag{\ref{liginig1}}, hvis man i den oprindelige ligning
havde skrevet \label{ligning1} ).

Skidt, det ser efterhånden ud til, at jeg blot må holde mig til den
manuelle metode.

--
Mvh,
Ole Tranberg