Re: [DOK] Fremhæve forskelle mellem to LaTeX-filer?

Kenneth Geisshirt skrev:

> Jamen, hvorfor ser du ikke lige på
> http://www.robmar.net/TexDiff/

Nu kan `texdiff` hentes på ovenstående URL.  Og bortset fra
en lille skønhedsfejl (det folder linier på en måde der en
sjælden gang imellem resulterer i en syntaksfejl) er jeg
meget tilfreds med det.

Jacob
--
"simply because no one had discovered a cure for the universe as a
 whole - or rather the only one that did exist had been abolished"