Re: [DOK] Fremhæve forskelle mellem to LaTeX-filer?

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> Definér elegant.

Uhmmm...

Min (foldede) en-linies-kommando var _muligvis_ i
virkeligheden elegant, når jeg nu tænker over det.

Det jeg er ude efter er måske snarere en mere _robust_
løsning (der for eksempel ikke går grassat fordi jeg kører
med en fast kontekststørrelse).  Og også gerne en der kan gå
ned på ordniveau, når den markerer indsat og slettet tekst.

Men jeg kan godt selv klistre unix-kommandoer sammen, hvis
det er det der skal til.

Jacob
--
"ikke engang statens embedsmænd formår at sætte sig
 tilstrækkeligt ind i, om de ting de støtter udvikling af,