SGML problem !

Hej !

har förgäves försökt att få SGML att konvertera dokumentationen till
pilot-link till ett annat format än SGML. Har ingen läsare som plockar SGML
rakt upp och ner :-(

Mina sgml-utils beklagar sig på avsaknaden av '/usr/lib/sgml-utils/dist/aid'
för att kunna slutföra operationen (vad jag vet så här långt i alla fall).
Har även försökt att ta reda på vad det kan tänkas vara för något utan att
lyckas.

Undrar om någon på listan kan hjälpa mig att konvertera DOC:en eller att få
mina sgml-utils att göra vad jag vill.

Får kanske nämna att jag kör på ett Mandrake 8.0 system.

/Jocke!
--
Unix is not an operating system.
It's a collection of utilities on a real stable kernel.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:55 CEST [an error occurred while processing this directive]