Re: [DOK] Klippe ps-filer i stykker

Mogens Kjaer <sslug@sslug> writes:

> Jeg har før brugt programmet "poster" til
> netop dette:

[apt-get install poster]

Det virker jo bare smukt. Trist at jeg ikke er bedre til at klistre
papir sammen bagefter, men det virker til formålet.

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:55 CEST [an error occurred while processing this directive]