Klippe ps-filer i stykker

Jeg har en stor A2-fil som jeg gerne ville have skrevet en klade ud
af. Det ville derfor være rart at kunne klippe den op i 4 A4-sider,
som jeg så ville skrive ud hver for sig.

Jeg mener det burde kunne gøres med pstops, men intet jeg gør får det
til at virke. Nogle, der ved hvordan det gøres?

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:55 CEST [an error occurred while processing this directive]