Re: [DOK] GNUplot og koordinatsystemer?

On Mon, 2001-09-17 at 08:51, Kenneth Geisshirt wrote:
> Hvad med følgende:
>
> set grid
> set xrange [0:10]
> set yrange [0:10]
> plot 0 title '' with points pt 0

Jo, det er jeg med på, men hvad gør jeg i det øjeblik at jeg også har
negative værdier med? Så beholder GNUplot akserne i yderkanten; jeg vil
gerne have akserne vist ved x=0 og y=0... så'n her:

        10

       -10

Er det muligt?

Mvh
./Brix
--
Henrik Brix Andersen <sslug@sslug>

"Join to the revolution!" - GNU/Linux

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:55 CEST [an error occurred while processing this directive]