Re: [DOK] doc2pdf

Kim Schulz <sslug@sslug> writes:

> åben dokument i kword, abiword eller andet program der fatter .doc.
> print til fil og så benyt ps2pdf eller lignende.

Der findes også et program der hedder catdoc. Det kan printe ud i
latexformat, som man så kan rette i. Men så vidt jeg kan se er det
lidt primitivt, så Kims forslag er nok bedre end mit.

http://packages.debian.org/stable/text/catdoc.html

--
Niels L Ellegaard  http://dirac.ruc.dk/~gnalle/
SPECIAL OFFER! I proofread unsolicited commercial email sent to this

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:55 CEST [an error occurred while processing this directive]