Re: [DOK] doc2pdf

"Dan S. Hemsø Rasmussen" wrote:

> Hej..
>
> Jeg har lige set at der har været lidt snak om latex2pdf...
> Så kom jeg til at tænke på om dette kan lade sig gøre lige så nemt i MS word
> doc til PDF.
> JEg har nemlig en masse DOC'er som jeg gerne vil lave om til PDF..
>
> Men hvordan kan jeg nemmeste lave doc2pdf under linux???

åben dokument i kword, abiword eller andet program der fatter .doc.
print til fil og så benyt ps2pdf eller lignende.

MVH
Kim Schulz

--
           http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
   Nørdesnak, attitude  og alverdens usexede nyheder for nørder

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:55 CEST [an error occurred while processing this directive]