Re: [DOK] latex->pdf

On Wednesday 12 September 2001 21:35, you wrote:

> Den er perfekt!
> Mange tak. Underligt at jeg ikke kan nå til samme
> resultat mht. opløsning med de andre værktøjer.

Jeg har også fået de bedste resultater med pdflatex, men desværre kan denne
ikke tage figurer med eps billeder eller figurer lavet med pstricks :-(

I dette tilfælde fik jeg det bedste resultat ved at først lave en PostScript
udgave, og derefter benytte det kommercielle Windums program "Adobe
Distiller". Sjovt nok blev resultatet ikke godt når det blev vist på skærmen
med Acroread, men helt identisk med PostScript udgaven når den blev uskrevet
på printer. KDEs pdf læser gav et godt og læsbart resultat :-)

Mvh. Jens Schwarzer.

--
Jens Schwarzer - sslug@sslug

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:55 CEST [an error occurred while processing this directive]