Re: [DOK] latex->pdf

On 12 Sep 2001, Peter Makholm wrote:

> Prøv med pdflatex. Det kan lave din pdf-fil direkte, hvilket måske kan
> give et bedre resultat. Desuden findes der latexpakker, der giver
> mulighed for at anvende features ved pdf, der ikke er tilgængelig i
> DVI/PS, lænker for eksempel.

Den er perfekt!
Mange tak. Underligt at jeg ikke kan nå til samme
resultat mht. opløsning med de andre værktøjer.

....There is a low, deep rumbling sound in the distance.
I believe it is the sound of Penguins on the march.
Follow us into the Linux future.....

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:55 CEST [an error occurred while processing this directive]