Re: [DOK] latex->pdf

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> 2) latex -> pdf procedure
> -------------------------

Prøv med pdflatex. Det kan lave din pdf-fil direkte, hvilket måske kan
give et bedre resultat. Desuden findes der latexpakker, der giver
mulighed for at anvende features ved pdf, der ikke er tilgængelig i
DVI/PS, lænker for eksempel.

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:55 CEST [an error occurred while processing this directive]