Re: [DOK] "\addcontentsline" og "\bibliography"

> Jeg har et lille problem med "\addcontentsline" og
> "\bibliography". Jeg forsøger at få sidetallet i
> indholdsfortegnelsen til at svare til den _første_ side i
> litteraturlisten.

Prøv \usepackage{tocbibind}, så kommer litteraturlisten med i
indholdsfortegnelsen helt automatisk.

.Henrik

--
Registreret Linux bruger nummer 61622
Registrer dig selv på http://counter.li.org/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:55 CEST [an error occurred while processing this directive]