Re: [DOK] Firkanter i tex

On Sun, 05 Mar 2000 23:07:01 +0100, Zaphod Beeblebrox <sslug@sslug> wrote:
>Anders Bo Rasmussen wrote:
>Så kan du lave:
>
>\kasse{-5mm}{20mm}{40mm}{\large kasse1}%
>\kasse{-5mm}{20mm}{50mm}{\begin{rotate}{30}drejet\end{rotate}}% husk
>rotating-pakken
>\kasse{-5mm}{20mm}{40mm}{\hfill kasse2 \hfill}
>
>Dette laver 3 kasser, der hænger sammen. De stikker 5mm ned under
>linien og er ialt 20mm høje. De er hhv 40, 50 og 40mm brede.
>
>Håber det kan bruges.

Jeg har i mellemtiden fundet en løsning - som er postet i dk.edb.tekst.

Men hvis der er nogen, der læser denne nuhedsgruppe har jeg et nyt spørgsmål:

Hvis man har en \parbox[t][5cm]{7cm}{Tekst}
hvordan får man så teksten til at blive størst muligt, samtdig med at den kan
være i boksen?

--
Anders Bo Rasmussen          mailto:sslug@sslug
Frimestervej 42 1.tv         http://www.image.dk/~abr

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:55 CEST [an error occurred while processing this directive]