Re: [DOK] StarOffice 5.1a og dansk orddeling/stavekontrol etc.

Kenneth Meyer-Lassen wrote:

> Mange andre større tekstapp. er det jo muligt at importere flere ordbøger
> til, så det må jo blot være et spørgsmål om at få dette firma til frigive
> ordbøgerne.
>
> Hvor fandt du dette firma med disse ordbøger??

Jeg læste FAQ'en på www.sun.com, der havde en reference til L&H, som jeg
så søgte efter på nettet.  Efter lidt tid fandt jeg
http://www.lhsl.com/tech/icm/proofing/cs.asp, der nævnet 22 sprog:
Afrikaans Greek Catalan Hungarian Czech Italian Danish Norwegian (Bokmål
and Nynorsk) Dutch (with and without spelling reform, preferred and
secondary spellings) Polish English (Australian, UK, and US) Portuguese
(Brazilian and European) Finnish Russian French Spanish German (standard
and Swiss )

Nu hvor jeg genlæser FAQ'en ser jeg, at det er en reference til
fremtiden.

Jeg har nu kigget lidt i de installerede filer, og de henviser til

COPYRIGHT (c) Houghton Mifflin Company

men jeg har ikke kunnet finde noget om stavekontrol på deres hjemmeside.

--
René Seindal (sslug@sslug)			http://www.seindal.dk/rene/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:55 CEST [an error occurred while processing this directive]