Re: [DOK] StarOffice 5.1a og dansk orddeling/stavekontrol etc.

Allan Andersen wrote:

> Jeg fik at vide, dengang jeg skrev til SUN, at dansk stavekontrol ikke var
> kommet til StarOffice 5.1a endnu, og foerst ville udkomme ved naeste
> udgave af programmet. Desvaerre da jeg ogsaa selv godt kunne bruge den
> danske stavekontrol.

Jeg undersøgte hvem der havde leveret stavekontrolsoftwaren til
StarOffice, og det pågældende firma havde ordbøger for 21 sprog,
herunder dansk.  Deres liste mindede meget om listen over sprog i
StarOffice stavekontrolkonfigurationsdialogen.  Problemet er bare, at
kun 7-8 af sprogene reelt er inkluderet i StarOffice 5.1a.

--
René Seindal (sslug@sslug)			http://www.seindal.dk/rene/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:55 CEST [an error occurred while processing this directive]