Re: [DOK] StarOffice 5.1a og dansk orddeling/stavekontrol etc.

Rene' Seindal wrote:

> Jeg skrev til support-linien hos Sun, der vistnok er drevet af
> LinuxCare, men de sagde blot, at jeg skulle vælge det ved
> installationen, hvor valgmuligheden bare ikke er, og da jeg meldte det
> tilbage, har jeg intet hørt siden.

Jeg fik at vide, dengang jeg skrev til SUN, at dansk stavekontrol ikke var
kommet til StarOffice 5.1a endnu, og foerst ville udkomme ved naeste
udgave af programmet. Desvaerre da jeg ogsaa selv godt kunne bruge den
danske stavekontrol.

Allan Andersen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:55 CEST [an error occurred while processing this directive]