StarOffice 5.1a og dansk orddeling/stavekontrol etc.

Jeg har installeret StarOffice, så jeg endelig kan læse de forbandede
attachments, som folk sender mig.

Det virker rimelig godt, så det har givet mig mod på at promovere linux
desktops overfor ikke-unix folk, fx min kæreste, men det er ikke
realistisk uden fungerende dansk stavekontrol og orddeling.

Den version af StarOffice, som jeg har (5.1a downloaded i januar), har
ikke danske filer inkluderet. Der er svenske og hollandske, men det er
jo ikke helt det samme.

Jeg skrev til support-linien hos Sun, der vistnok er drevet af
LinuxCare, men de sagde blot, at jeg skulle vælge det ved
installationen, hvor valgmuligheden bare ikke er, og da jeg meldte det
tilbage, har jeg intet hørt siden.

Er der nogen der har de nødvendige filer, evt fra en anden version af
StarOffice?  Jeg regner med at filerne hedder 45_hyph.dat, 45_spell.dat
og 45_thes.dat, da de tilsyneladende bruger telefon-prefixet til at
skelne mellem de forskellige sprog (US=01, IT=39, GB=44).

Enhver form for feedback er velkommen.

--
René Seindal (sslug@sslug)			http://www.seindal.dk/rene/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:55 CEST [an error occurred while processing this directive]