Re: [CPROG] Program til at snakke med terminal.

On Mon, Dec 08, 2003 at 02:39:32PM +0100, Hans-Henrik Andresen wrote:

> du
>
> Det ved jeg, men der må ikke være noget med login eller ej for jeg håber at
> kunne compile programmet på både linux, windows og evt. solaris.
Oh... Men så virker curses baserede løsninger heller ikke, eftersom de
er baseret på at man har en tty.

Så vil jeg næsten skyde på at det letteste er at finde ud af hvilke
escape karakterer der skal sendes til den terminal du har tænkt dig at
tilsluttet, for at få den til at generere det output du gerne vil have,
og bruge det til at lave din applikation med. Ellers tvivler jeg på at
du på nogen let måde får noget som kan kompiles både på Windows og
Linux, og som kan sendes over en seriel forbindelse.