Re: [CPROG] kernel space til user space

On Wed, Nov 26, 2003 at 04:10:37PM +0100, Klaus S. Madsen wrote:
> Det syntes jeg klart du burde. Det er let at lave en cyklisk buffer i
> proc. Jeg har en relativt simpel patch der gør det (noget disk-logging
> til en /proc fil).
Ved nærmere eftertanke, så er den patch jeg har, egentlig ikke helt så
god som den burde være, og også mere kompliceret end nødvendigt er...

Fra og med 2.4.15 har der været et seq_file interface til at lave /proc
filer, som kan precist det som jeg bruger en del linier på at
implementere.

Der er en kort tutorial i hvordan man bruger det på:

http://lwn.net/Articles/22355/

Det må nok være den allerletteste måde at gøre det på, hvor man har en
fil i /proc.