Re: [CPROG] Kdevelop melder fejl

Egon Petersen <sslug@sslug> writes:

> Samtidig skal jeg lige sige at jeg er lidt ked af at køre med unstable
> programmer. Det må da være muligt at få det til at køre uden at køre
> unstable

Off-topic:

Du er klar over at Testing primært er et staging-area for den næste
version af stable?

Ingen sikkerhedsopdateringer. Kendte fejl kan eksisterer længe i
testing fordi opdateringer hænger i unstable på grund af
afhængigheder. Ikke en konsistent samling af pakker, men en blanding
af gamle og nye ting.

Testing er et værktøj til at udvikle en stable-distribution, det er
*ikke* en 'næsten stable'. Det ville have været rart og nogen havde
måske regnet med at det ville udvikle sig såden, men jeg mener at det
er en fejl at betragte testing sådan.

--
 Peter Makholm     |               Vi smider blade allesammen - hele tiden
 sslug@sslug |                      som et konstant spirende efterår