Re: [CPROG] Kdevelop melder fejl

On 21 Oct 2003 07:51:37 +0200
Egon Petersen <sslug@sslug> wrote:
[SNIP]

> Giv lige et hint om hvordan linierne i sources.list skal se ud.

SØG før du spørger ;)

http://lists.debian.org/debian-kde/2003/debian-kde-200304/msg00628.html

andet hit - efter en søgning på "njordan apt sources"

> Samtidig skal jeg lige sige at jeg er lidt ked af at køre med unstable
> programmer. Det må da være muligt at få det til at køre uden at køre
> unstable

Hvorfor kører du så Debian Testing? burde du ikke køre Debian Stable?
;)

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC, sslug@sslug, http://www.EnableIT.dk

See our new managed CMS Hosting Service at http://www.VirkPaaNettet.dk

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."