Re: [CPROG] Kdevelop melder fejl

On 20 Oct 2003 13:59:33 +0200
Egon Petersen <sslug@sslug> wrote:

> Hej med jer
>
> Lidt problemer med Kdevelop.
>
> Lad mig lige slå fast at jeg har lyst til at bruge Kdevelop, og jeg
> kan ikke overtales til at bruge noget andet.
>
> Jeg kører på en Debian Testing.
>
> Når jeg opretter et nyt C-program i Kdevelop siger den at den mangler
> enten sgml2html eller ksgml2html og den mangler xgettext for at virke
> ordenligt.
>
> Hverken sgml2html eller ksgml2html kan jeg finde i min apt-cache. Ved
> xgettext finder den po-utils. Den er installeret, men Kdevelop bliver
> ved med at sige at den mangler xgettext.

> [...]

Jeg har brugt disse deb pakker af kdevelop og de virker bare :)

http://people.debian.org/~njordan/unstable/binary/

Jeg vil anbefale at du tilføjer kilden til din apt sources list og
installerer den vha. apt-get.

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC, sslug@sslug, http://www.EnableIT.dk

See our new managed CMS Hosting Service at http://www.VirkPaaNettet.dk

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."