Re: [CPROG] Hvor starter man

Den Wed, 15 Oct 2003 09:37:57 +0200
Peter Makholm <sslug@sslug> skrev:

> --[KLIP]--
>
> Der er masser af gode editore. Jeg bruger primært cat, vi eller
> Emacs. Men jeg bruger dem som editore og ikke som IDE'er, hvis det i
> virkeligheden er det du ønsker.

Hvis det er IDE'er du leder efter, og det kunne jeg forestille mig når
du har brugt VC, kan jeg lige indskyde et par stykker:

   KDevelop:  http://www.kdevelop.org/
   Anjuta:    http://anjuta.sourceforge.net/
   Kylix3:    http://www.borland.com/kylix/open/index.html

Der er sikkert flere. Men det er noget at starte med.

(John =;-)