c++ og standard libraries

Hejsa

Jeg prøver famlende at tilegne mig færdigheder i c++ programmering, og
med fare for at blive peget fingre af, vil jeg lige høre om der er en der
har et godt link til hvilke libs man skal include for at få hvilke
funktioner. Gerne hvis der er små eksempler for brugen af disse.

Jeg er især interesseret i at finde ud af hvilken tast man trykker på,
kbhit() er tilsyneladende noget Borland har fundet på, hvad benytter GCC?

Jeg har for øvrigt fundet en glimrende tutorial på:

http://cplus.about.com/cs/ctutorial1/

Med venlig hilsen

Christian Treldal