Re: [CPROG] Gtk callback segfaulter

On Thu, 02 Oct 2003 14:03:08 +0200, madsdyd wrote:

> Installerer debug libraries, og brug gdb! :-)
>
> Mads

Det kan godt være det er mig der gør noget forkert, men jeg syntes ikke
lige det gav nogle ekstra oplysninger. gdb giver bare:

was here end1
was here end2

Program received signal SIGSEGV, Segmentation fault.
[Switching to Thread 16384 (LWP 30939)]
0x0809eeaa in ?? ()

Jeg er ikke ligefrem skarp i gdb, men hvad betyder det?

mvh
Jesper