Re: [CPROG] Kommentar til begynderprogram?

On Mon, Sep 29, 2003 at 10:08:20AM +0200, Robert Larsen wrote:

> Jo deeeet.....hvis du mener UDEN om kernen så har du ret. Det kan man
> ikke. Al kommunikation med parallelporten sker gennem kald til kernen.

?? Det originale program lavede da netop direkte bit-banging efter at have
sikret sig rettigheder til at goere det. Havde [original afsender] haft
lyst kunne han have kodet outb i asm og stadig kunnet. SVJV. Efter kald
til ioperm/iopl kan man faa lov til det meste.

Ovenstaaende _mener_ jeg er korrekt :)

Rasmus