Re: [CPROG] Hello world! virker ikke?

Esben Haabendal Soerensen wrote:

> Daniel Udsen <sslug@sslug> writes:
>
> Som fejlbeskeden beskriver, skal du skifte din include ud.  Istedet
> for <iostream.h> skal du bruge <iostream>.  Det vil dog betyde at cout
> og endl ikke er i dit namespace.  En opdateret version ser således ud:

Okey det er så ikke en fejl i mit program men bare en lidt støvet
vejledning jeg har fået fingrende i.
Er der flere fælder af den slags jeg bør værre ommærksomme på iforhold
til gamle manualer?
Koden var direkte afskrift ;-)

Men tak for de hurtige svar det var den manglende << endl der var hoved
problemet.

--
Daniel Udsen
Suntne vacci laeti?