Hello world! virker ikke?

Jeg har et problem med mit hello world program det genrere en advarsel
under kompileringen og out filen prestere ikke at printe Hello World!
ud.

Fejmedelelsen ser således ud:
sslug@sslug ~/cpp $ g++  1st.cpp -o execfile
In file included from /usr/include/c++/3.2.2/backward/iostream.h:31,
                 from 1st.cpp:3:
/usr/include/c++/3.2.2/backward/backward_warning.h:32:2: warning:
#warning This file includes at least one deprecated or antiquated
header. Please consider using one of the 32 headers found in section
17.4.1.2 of the C++ standard. Examples include substituting the <X>
header for the <X.h> header for C++ includes, or <sstream> instead of
the deprecated header <strstream.h>. To disable this warning use
-Wno-deprecated.

Programmet ser ca således ud:

// my first program in C++

#include <iostream.h>

int main ()
{
  cout << "Hello World!";
  return 0;
}

Jeg har tidligere programmeret lidt små scrips i sh og perl men jeg vil
ikke påstå jeg kan programere så hvis i kændet nogle værker jeg bør
sætte mig ind i så vil jeg meget gerne hører om dem.
--
Daniel Udsen
Suntne vacci laeti?