Re: [CPROG] Mærkelig t problemmed threads

On Fri, 8 Aug 2003, Klaus S. Madsen wrote:

> Nope. Det er ikke længere en pointer jeg sender med, istedet misbruger
> den void pointer som funktionen tager, til at indeholde en integer. Så
> hvis i er 0, så er min void* også 0.

Klart - det har jeg selv gjort så ofte. Ved ikke hvad jeg lige fik galt i
halsen der...

Mads

Almost all of the serious virus outbreaks of the last two years can be
traced to vulnerabilities in Microsoft products.
     - BBC quoting american post September 11th research