Re: [CPROG] lseek64 og hvad er _GNU_SOURCE for noget?

On Sun, 27 Jul 2003, Klaus S. Madsen wrote:

> Næ, men så er der FreeBSD, ældrere versioner af Linux (RedHat 6.2 og før
> havde ikke support for 2GB filer) osv...

Jeg skal ikke kunne sige at FreeBSD ikke bliver aktuel, men
RH 6.2 er nok næppe sandsynligt.

> Resultatet er det samme... Jeg syntes bare at det var for grimt hvis det
> stod direkte i sourcen... Men det er jo fint nok, hvis alle filer
> inkluderer config.h.

Det må alle filer så hellere gøre, selv om de ikke rigtigt ved noget
om hvad en stor fil er.

> Jeg tror det... Virkede det?

Ja tak, det virkede. Jeg synes bare det er lidt sært at jeg skal bruge
to direktiver for at bruge store filer. Et burde kunne gøre det.

Hvad er der egentlig specielt ved direktiver der begynder med '_' ?
Jeg troede det var sådan noget uportabelt noget man skulle holde
sig fra.

/hans
[about too many Linux distros]
Yes, choice is confusing, but it is better than no choice.
					-- Linus Torvalds