Re: [CPROG] lseek64 og hvad er _GNU_SOURCE for noget?

On Fri, Jul 25, 2003 at 06:52:16PM +0200, Hans Schou wrote:
> Porte til andet end Linux? (SCO - never)
Næ, men så er der FreeBSD, ældrere versioner af Linux (RedHat 6.2 og før
havde ikke support for 2GB filer) osv...

> hmmm, ikke helt sådan (configure.ac):
> AC_DEFINE([_FILE_OFFSET_BITS], [64], [LargeFile])
> for så kommer den ned i config.h - men det virker da.
>
> Egentlig skulle den vel op på kommandolinien ik?
Resultatet er det samme... Jeg syntes bare at det var for grimt hvis det
stod direkte i sourcen... Men det er jo fint nok, hvis alle filer
inkluderer config.h.

> Begge to?! OK.
Jeg tror det... Virkede det?