Re: [CPROG] Sti til eksekverbar

On Wed, 23 Jul 2003 10:25:04 +0200
Robert Larsen <sslug@sslug> wrote:

> Så programmer er nødt til at parse /proc filer for at finde deres egen sti
> ?
> Mkay. Jeg havde håbet, at det var nemmere men tak for svarene.

Jeg har en fornemmelse af, at der er et bedre svar og en
nemmere metode, men jeg kender den ikke:-) Hvis du finder ud
af hvordan man "rigtigt" gør, så må du endelig sige til.

Der må være nogen process-information strukturer i kernen,
som man kan få en kopi af. Grunden til at jeg nævnte /proc
er jo bare, at det fortæller, hvilke oplysninger kernen rent
faktisk har.