Re: [CPROG] c++ og strings

Det var derfor jeg lavede de lille testprogram.
String-klassen burde kunne håndtere at addere strenge af forskellig
længde, og det er hvad jeg gør i test programmet, hvor jeg skriver 'str
+= "fddd"'.

Men...
jeg begynder at mistænke at der er gået noget helt galt i min
qt-installation som muligvis influerer. Fx. finder ./configure ikke
qt-filerne, selvom den ikke have problemer igår...
dårligt tegn.

tak for budet.

--
Morten <sslug@sslug>