Re: [CPROG] STL (was:C++ hægtet liste af objekter med funktioner

On Mon, 7 Jul 2003, Klaus S. Madsen wrote:

> Det er meget meget sjældent at det er overkill at bruge STL,

Jeg kan godt se at det løser nogle almindelige trivielle problemer.
C++ bliver næsten sådan lidt Perl-agtigt. En fræk ting.

STL fylder som jeg forstår det ikke ret meget kode på, så det vil ikke
være noget problem. Mit færdige program bliver under 30KB.

Lige nu er det dog sådan at jeg ikke bruger andre libs end libc og
libstdc++, og det har jeg det ret godt med. Så kan alle kompile
programmet uden problemer.

Jeg har kun disse 1 til 7 objekter jeg skal holde styr på. Uden dem
havde jeg slet ingen grund til at bruge C++. Så lige denne gang tror
jeg at det bedste er at springe STL over. Men det ser spændende ud...

/hans
If creativity is the field, copyright is the fence.
					-- John Oswald