Re: [CPROG] C++ hægtet liste af objekter medfunktioner

On Mon, 7 Jul 2003, John Mørck Hansen wrote:

> Har du kikket på STL (templates)?

Jeg har fået at vide at det nok var lidt over-kill
at bruge STL.

> Du har glemt at bruge 'virtual' i din base class !!!

Uhhh, hvor pinligt!!!! :-)

>   virtual void test() = 0;  // for pure virtual

Jamen så vil jeg slette følgende kommentar:
	/* Denne funktion virker ikke */
for nu virker det jo.

Det kunne være jeg skulle købe en bog om emnet.
Det er lidt svært at søge på nettet efter 'virtual',
når man ikke ved hvad man skal søge efter.

Tak for hjælpen.

Forslag til rettelser der enten gør koden mere læselig eller
"rigtigere" er stadig velkomne.

/hans
If creativity is the field, copyright is the fence.
					-- John Oswald