Re: [CPROG] C++ hægtet liste af objekter medfunktioner

On Mon, 7 Jul 2003 15:04:40 +0200 (CEST)
Hans Schou <sslug@sslug> wrote:

> --[KLIP]--

Har ikke lige tid lige nu til at svare på det hele.

> Det må kunne implementeres meget elegant. Kender du et godt eksempel
> på det? De eksempler jeg har fundet viser bare nogle data i en hægtet
> liste, men jeg har jo objekter i min liste.

Har du kikket på STL (templates)?

> For nemheds skyld har jeg lille eksempel der ikke virker:
> http://www.sslug.dk/~chlor/cpp/linked.cpp.txt
> Måske er det bare en lille ting jeg misforstår.

Du har glemt at bruge 'virtual' i din base class !!!

  virtual void test();

  eller

  virtual void test() = 0;  // for pure virtual

(John =;-)
--
Din sikre vej til en sikker backup løsning til dit netværk.
Hurtigt, nemt og bekvemt