Re: [CPROG] Måling af tid på mindre end 1 sekund.

On Fri, 27 Jun 2003 09:01:56 +0200
Esben Haabendal Soerensen <sslug@sslug> wrote:

> Ja, det var da ikke for at støde nogen jeg oplyste om muligheden for
> at bruge timere med en bedre opløsning end 10ms i Linux/i386.  Hvis
> det har, vil jeg da straks undskylde, selvom jeg er lettere
> forundret...

Du har  skam ikke stødt nogen overhovedet. I alt fald ikke mig:-)
Jeg prøver bare at problematisere tingende lidt, så alle aspekter
kommer med. I øvrigt må jeg jo erkende at den oprindelige
spørger bare efterlyste opløsning.

Klart nok.

--
Poul-Erik Andreasen