Re: [CPROG] Måling af tid på mindre end 1 sekund.

On Thu, 26 Jun 2003 14:25:08 +0200 (CEST)
sslug@sslug wrote:

> Definer præcision. Umiddelbart kan jeg se opløsning, afvigelse fra reel
> tid og drift som tre interessante parametre.

Ja og om der er tale om stabile og forudsigelige størrelser

>Hvilke er du interesseret i?

Jeg er sådan set ikke intereseret i nogen af delele, Det var ikke mig der startede tråden.
Men folk opgiver bare nogen vilde opløsninger uden at se på f.eks som du selv nævner afvigelse
og drift. Når det kommer til stykket ender alle frekvenser i en pc i et kvartskrystal, og jeg har aldrig hørt at
kvarts skulle være specielt godt til finere tidsmåling(det er bare billigt, og godt nok til armbånsdure)

--
Poul-Erik Andreasen