Re: [CPROG] Måling af tid påmindre end 1 sekund.

On Wed, 25 Jun 2003, Jesper Krogh wrote:

> Takker mange gange, det var lige det jeg havde brug for.

Du skal dog v?re opm?rksom p? at det er meget sv?rt at m?le noget der
tager mindre end en timeslice ting p? den m?de, og at gettimeofday er v?g
tid - derfor problematisk hvis der har v?ret processkifte, og den slags.

Din strategi med at k?re tingene 1000 gange er nok mere stabil.

Mads

The IETF has an interesting enough life as is getting the "too simple"
protocols to work sanely, hardware/software providers and sysadmins have a hard
time understanding, implementing and exploiting the "too simple" stuff today.
I.e., imagine MS-mess but on Internet scale, not just desktop-scale. If you
can. ... Scary. Real scary. Halloween stuff, definitely.
                                        - Dr. Horst H. von Brand